Mediamainonta kasvoi hieman viime vuonna, verkkomedia lähes tasoissa sanomalehtien kanssa
5.2.2017 klo 09:31
Kotimaa
KD Lehti

Keskon ja S-ryhmän ja Lidlin mainoksia näkyy eniten, sillä vähittäiskauppa mainostaa edelleen eniten.
Mediamainonta kasvoi hieman viime vuonna, kertoo Mediaviikko. Mainontaan käytettiin rahaa yhteensä lähes 1,17 miljardia euroa ja kasvua tuli 0,9 prosenttia.
Panostukset sähköisiin medioihin ovat nyt 55 prosenttia mainonnan kokonaisinvestoinneista.
TNS:n raportin mukaan esimerkiksi verkkomedia on 28 prosentin osuudellaan lähes tasoissa sanomalehtien kanssa, joiden osuus on 29 prosenttia.
Verkkomedia on 28 prosentin osuudellaan lähes tasoissa sanomalehtien kanssa, joiden osuus on 29 prosenttia.
TNS:n mukaan vähittäiskauppa mainostaa edelleen eniten.